Tradycyjnie i cyfrowo

Michał Migacz - street

Debiutował publikując ilustracje w jednym z pierwszych czasopism dotyczących gier fabularnych "Magia i Miecz". Pierwsze prace powstawały w technikach tradycyjnych, zgodnie z wykształceniem jakie odebrał w liceum plastycznym i na katedrze rysunku wydziału architektury politechniki w Warszawie.

Sheborg
Sheborg

Poważniejsze zainteresowanie malarstwem cyfrowym zaczęło się wraz z pojawieniem pierwszych zleceń na storyboardy dla jednej z warszawskich agencji. Od tej pory większość zawodowych zleceń wykonuje cyfrowo. 

room

W 2009 roku zatrudnił się w Metropolis Software, zajmującym się produkcją gier komputerowych. Pracując tam rozwijał swój warsztat i umiejętności artystyczne, co w konsekwencji otworzyło szansę na współpracę z takimi firmami jak Platige Image i Orka Studio czy CD Projekt, wydawcą gier komputerowych.

Last Hope
Last Hope

Obecnie pracuje jako concept artist w Badi Badi FX Studio. Odpowiedzialny jest m.in. za design postaci, projekty lokacji do reklam telewizyjnych i nowo powstającego serialu dla dzieci "Agi Bagi".

Michał Migacz - skyscraper

Więcej prac Michała można zobaczyć pod adresem www.michalmigacz.com.

Michał Migacz

Michał Migacz

Zajmuje się tworzeniem ilustracji, concept artów i storyboardów. Pracuje w technikach cyfrowych i tradycyjnych.

Strona internetowa:
www.michalmigacz.com

Współpraca

Piszesz? Fotografujesz? Malujesz? Rysujesz?
Może projektujesz to i owo?

Daj się zauważyć!

Wystawa, wykład? Happening, konkurs?
Targi branżowe lub konferencja?

Dzieje się i nikt o tym nie wie?
Napisz do nas.